Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya

Edzan, N.N. (2011) Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya. In: Kursus Pemerkasaan Promosi dan Pemasaran Perkhidmatan Perpustakaan Dalam Memberi Impak Kepada Kepuasan Pelanggan, 14-15 November 2011, PTAR, UiTM, Shah Alam.

[img] Microsoft PowerPoint (Power Point Presentation)
UiTM_15112011.pptx - Presentation

Download (9MB)

Abstract

Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Funders: UNSPECIFIED
Additional Information: UM Library. University of Malaya
Uncontrolled Keywords: Perkhidmatan; Pengguna; Perpustakaan; Universiti Malaya; Promosi
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Library
Depositing User: Miss Ilina Syazwani Musa
Date Deposited: 05 Dec 2013 10:14
Last Modified: 31 Oct 2014 13:59
URI: http://eprints.um.edu.my/id/eprint/8645

Actions (login required)

View Item View Item