Edzan, N.N. (2011) Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya. In: Kursus Pemerkasaan Promosi dan Pemasaran Perkhidmatan Perpustakaan Dalam Memberi Impak Kepada Kepuasan Pelanggan, 14-15 November 2011, PTAR, UiTM, Shah Alam.
Microsoft PowerPoint (Power Point Presentation)
UiTM_15112011.pptx - Presentation Download (9MB) |
Abstract
Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Funders: | UNSPECIFIED |
Additional Information: | UM Library. University of Malaya |
Uncontrolled Keywords: | Perkhidmatan; Pengguna; Perpustakaan; Universiti Malaya; Promosi |
Subjects: | H Social Sciences > H Social Sciences (General) |
Divisions: | Library |
Depositing User: | Miss Ilina Syazwani Musa |
Date Deposited: | 05 Dec 2013 10:14 |
Last Modified: | 31 Oct 2014 13:59 |
URI: | http://eprints.um.edu.my/id/eprint/8645 |
Actions (login required)
View Item |